piątek, 19 czerwca 2015

Trochę o mnie na początek =)

Hej ☺ Witam was na moim nowym blogu. nazywam się Arleta. Stworzyłam ten blog ponieważ niedawno zainteresowało mnie blogowanie ☺ Jestem bardzo wrażliwą osobą. Mam dużo przyjaciół i w ogóle według mnie jestem bardzo szczęśliwa ☺ Mam rodzeństwo - młodszego brata. Bardzo lubię psy . Oczywiście posiadam zwierzątka domowe =) Jest to pies który wabi się Pluto ( rasa to Yorkshire terrier) , drugiego psa Perłę ( kundelek ☺) i dwie koszatniczki ( to gryzonie ale są bezpieczne i oswojone) . Moja najlepsza przyjaciółka nazywa się Julia ☺. Często ze sobą spędzamy czas . Jednak mam też cioteczną siostrę z którą znam się od 1 roku życia ;D . Myślę że na początek tyle wam o mnie wystarczy ☺ mam nadzieję że spodoba wam się mój blog ☺
./Arleta^^

1 komentarz:

  1. Życzę Ci dużo wytrwałości w blogowaniu :)

    http://marysiaofficialblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń